Vítězství v BusinessPointu 2018 - Brno (VUT)

Skupina studentů z pardubické soukromé školy DELTA zvítězila v manažersko-marketingové soutěži pořádané Vysokým učením technickým v Brně.

Vítězství v brněnském BusinessPointu 2018

Tým πrates složený převážně ze studentů zaměření Internetový marketing zvítězil v letošním BusinessPointu. Navázali tak na vítězství z roku 20122. místo z roku 2014. Za ta léta, co na BusinessPoint jezdíme, se z ní stala klasická manažersko-marketingová soutěž. Naši markeťáci si na vyzkouší své znalosti zcela prakticky. V konkurenci z celé republiky obvykle obstojí se ctí.

Letošní zadání byla "pořádná kláda"

Pořadatelé každý rok svým zadáním překvapí. Letos využili 100. výročí vzniku Československa a všechny finálové týmy postavili před následující úkol: během 7 hodin připravit značku (něco jako "klasa" nebo "Czech Made") a marketingovou kampaň pro podporu prodeje českého a slovenského zboží. A aby bylo ještě hůř nemohli soutěžící používat žádnou techniku a internet, takže si nebylo možné nic dohledat, nikde se nechat ničím inspirovat. Zkrátka letošní zadání byla opravdu "pořádná kláda". :-)

Logu "Zlaté ručičky" nebylo co vytknout

Tým ze soukromé školy DELTA se však i s tímto zadáním vypořádal se ctí. „πrates byli jediný tým, kteří se na zadání dokázal podívat tzv. "out of box". Nenechali se zlákat k prvoplánovému využití číslovky 100 v logu značky - to totiž skrývalo velký problém - a to časové omezení kampaně na jediný rok. Naopak využili 100. výročí pouze k odstartování celé kampaně a i jejich symbolu "Zlaté ručičky" prostě nebylo co vytknout,“ řekl vedoucí Ústavu managementu doc. Ing. Robert Zich, Ph.D.

Vítězství bylo tvrdě odpracované

Úspěch týmu se ale nezrodil jako blesk z čistého nebe. V podobném složení sbírají zkušenosti už od prvního ročníku. „V prváku přijeli v podstatě na zkušenou, loni už to bylo o poznání lepší, no a ve třetím ročníku již nebylo co řešit. Celý tým je složený kolem výborného prezentátora Míry Vargy, který má již několikaleté!!! praktické zkušenosti s marketingem z různých firem. Patří do něj Patrik Bednář, který už také přes rok pracuje na reálných marketingových projektech, Tomáš Havránek - hlavní grafik a další schopní studenti Tomáš Faltejsek a Jan Doležel,“ popisuje složení týmu Jiří Formánek, ředitel školy DELTA. „Ti kluci postupně dozrávají a teď už si konečně všechno sedlo, jak má být. Bylo by fajn, kdyby se stali inspirací i pro další ročníky,“ přeje si Formánek.

Dva pardubické týmy ve finále

​Do finálového kola do Brna postoupil i druhý tým ze soukromé školy DELTA s názvem Independent. Byl postavený kolem neméně zdatného prezentátora Vítka Lustyka, kterého doplnili Tomáš Pechánek a Karolína Hrdinová. Ani oni se v soutěži rozhodně nestratili. Na "bednu" to však letos bohužel ještě nestačilo.

Oběma týmům patří velké díky za skvělou reprezentaci školy. Věříme, že si všichni odnesli velké zkušenosti do podobných soutěží a přejeme do budoucna hodně štěstí.

Fotogalerie - brněnský BusinessPoint 2018

Správce pořizuje fotografie a videa z pořádaných akcí za účelem prezentace akce a informování veřejnosti o činnosti organizace jako veřejné instituce, a to na základě právního titulu veřejného zájmu dle čl. 6 odst. 1, písm. e) Nařízení č. 679/2016 Nařízení o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů. Organizace neposkytuje třetím osobám licenci k užití autorského díla dle zákona č. 121/2000 Sb. o právu autorském. Pořízená videa a fotografie je možné stahovat a užívat pouze v souladu s aktuálně účinným zněním zákona č. 121/2000 Sb. o právu autorském. V případě toho, že by někdo měl zájem stahovat obsah webových stránek za účelem dalšího šíření či rozmnožování, je potřeba zajistit si souhlas dokumentovaných osob. Organizace nenese odpovědnost za užívání a další zveřejnění fotografií a videí třetími osobami.