Zákaznický servis Mary Key

Informační systém pro prodejkyně kosmetiky Mary Key. Kromě veškerého nakoupeného a prodaného zboží eviduje všechny zákazníky i potenciální, schůzky,... Prostě klasický CRM - Customer relationship management.

autorka: Lucie Gavlasová
vedoucí práce: Bc. Adam Polet (Unicorn, a.s.)
oponent: Ing. Jiří Formánek

Zákaznický servis Mary Key

Zákaznický servis Mary Kay je klasický systém pro řízení vztahů se zákazníky (CRM=Customer Relationship Management). Eviduje veškeré kontakty se zákazníky: prodeje, schůzky, úkoly apod. Hlídá také, za jak dlouho zákaznici produkt asi dojde a kdy by se prodejce měl znovu připomenout. Systém je naprogramován v jazyce C# v prostředí .NET a využívá databází MS SQL server.

O autorce: Lucie Gavlasová

Lucka je sama prodejkyní kosmetiky Mary Kay. Nejdříve si své zákazníky vedla v Excelu. Časem to však již chtělo něco robustnějšího. Volba maturitního projektu pro ni byla jasná. Naložila si však pořádnou porci práce. Vytvořit takový systém v celé své komplexnosti je práce pro menší programátorský tým. Dala tomu rok. A výsledek? Prodejkyně Mary Kay začaly její systém využívat a Lucce za to platí licenční poplatky. Díky nim si na vysoké škole už nemusí brát peníze od rodičů. Lucka studuje Aplikovanou informatiku na Univerzitě Hradec Králové.

Zákaznický servis zaujal odbornou porotu takovým způsobem, že postoupil až do finále EXPO SCIENCE AMAVET 2013 na Akademii věd do Prahy.